7 Eylül 2014 Pazar

CD İle Şemsiyelik Süsleme

Güzel bir kendin yap projesi ile karşınızdayım. Bugün evinizde bulunan çizilmiş,bozulmuş işe yaramayan Cd'ler ile şemsiyeliğimizi baştan yarattım. Umarım beğenirsiniz.

Youtube videolarım için Tık TIK




















Nasıl yaptığımı anlatmaya başlayayım.
İlk olarak son halini paylaşayım.

Youtube videolarım için Tık TIK


Bu bizim Şemsiyelik

Youtube videolarım için Tık TIK



İlk CD'nin bir ucunu makasla biraz kestim.



Cdlerin bazıları çift katlı oluyor ben de onları birbirinden ayırıyorum bu şekilde kesmesi daha kolay oluyor.

Youtube


Onları istediğim şekilde kesiyorum.


İsterseniz alttaki fotoğrafta olduğu gibi yapıp (her yerini cdler ile silikon tabancasıyla sık aralıklarla yapıştırabilirsiniz.)Bu şekilde yaparsanız parlaklığı çok daha fazla olur.

Youtube videolarım için Tık TIK


Burada görüldüğü gibi hepsini kapladım.

Youtube videolarım için Tık TIK



Ben silikon tabancasıyla yapıştırdıktan sonra üzerine alçı sürdüm. Aralarındaki boşlukları kapatmak için yaptım.


Her yerine bu işlemi uyguladım. Üzerini hiç silmeden uzun bir süre beklettim. Alçı kuruyunca silinebiliyor.Kuru bez yardımıyla sildim.
Youtube


Not:Alçı sürdükten sonra parlaklık biraz azalıyor.Ben araların da boşluklar gözükmesin diye yaptım.


Bu her yerini alçıyla kapladıktan ve kuruduktan sonraki hali
Sonra kuru bezle sildim.


Bu da son şekli 

12 yorum:

  1. Woooww süper fikirmiş bu sekilde istedigimiz herşeyi kaplayabiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim .) Kesinlikle çok güzel şeyler yapılabilir.:)

      Sil
  2. Ellerinize saglik bayildim bu fikrinize, baska yerlerde kulanmak jzere not alinmistir, guzel gunlerde kullanin insALLAH, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenip not aldığınıza sevindim:) Sevgiler..

      Sil
  3. çok güzel değişik olmuş çok beğendim ellerinize sağlık selamlar...:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten. Evde o kadar çok cd var ki başka yerlere de uygulanabilir demek ki. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Harika bir şemsiyelik olmuş. Tebrikler. Takipteyim sizide beklerim sevgiyle kalın.
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. çok yaratıcı , emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...