26 Temmuz 2015 Pazar

DIY: Şarj Aleti Süsleme


Herkese merhaba boş durmayı sevmeyen Elif yine iş başında :) Dün yaptığım zaman bulamayıp bugün sizlere paylaşacağım fikre bayılacaksınız. Dün akşam bitirdim dedim yarın güzel güzel fotoğraflar çekeyim de öyle paylaşayım. Çünkü sizlere güzel bir şeklide sunmak istiyorum. 
Gelelim konumuza Akıllı telefonlarında çıkmasıyla sosyal medyalarda çok daha fazla gezinir olduk değil mi? Facebook zaten biliniyordu bir de kardeşleri oldu instagram, twitter telefonlarımız hep elimizde telefonlarımız yanında şarj aletlerimizde yanımızda değil mi? Çünkü onlar ayrılmaz ikili 

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın TIK TIK 

Haliyle internette çok vakit geçirdiğimiz için şarj çabuk bitiyor ve bizde hemen priz arıyoruz yanına kıvrılıyoruz. Hayatımızı prize göre şekillendiriyoruz. O nerede biz de oradayız. 
Şarj aletleri bu kadar önemliyken onları farklı kılsak güzel olmaz mı hemde kendi el emeğimizle çok kolay ve kısa sürede
Hemde iple ördüğüm için çok sıkı oldu. Uçları artık kolay kolay kopamaz. 

Nasıl yaptığımı merak ediyorsanız aşağıdaki videoyu seyredebilirsiniz.

Videoyu beğendiyseniz beğen tuşuna basmayı unutmayın :)


Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın TIK TIK 


32 yorum:

  1. Harika bir fikir. Çok güzel olmuş.
    http://birtutamkarinca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Fikir harika :)
    http://voyagetr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım. Blogumada beklerim. Mutlu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloguma geldiğin için ben de seni takibe aldım bile :)

      Sil
  4. canım videonu izledim bende böyle bir ip yok ne diye sorarak satın almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kalın paraşüt ipi diye sorarsan bulabilirsin diye düşünüyorum
      Sevgiler:)

      Sil
  5. El becerilerin harika! Bende hiç yok böyle yetenekler, sadece bir ara takı yapıyordum bi onda yeteneğim var gibiydi ama onun dışında sıfır yetenek :/ Blogunu takibe aldım bana da beklerim. Ayrıca çekilişim var Kore kozmetik üürnleri hediye ed,yorum katılımını ve desteğini de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorum için bende bir ara takı yapmıştım ara ara tekrar yapıyorum çok eğlenceli oluyor bende senin blogunu takibe aldım

      Sil
  6. tasarımları seven biri olarak güzel olmuş :) bloğunuzu yeni gördüm takipdeyim bende sizi beklerim :) pembedunyamm42.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu ve tasarımlarınızı çok beğendim ve sizi takibe aldım hemen. :) sizi de benim bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel mantılı bir fikir :)

    YanıtlaSil
  9. bu arada seni takibe aldım bloğun süper ben de bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Yaptıklarınız arasında nirvanaya ulaşan nadir şeylerden diye düşünüyorum. Bu yaptığınızı, "+9 kız arkadaşa hediye itemi" kategorisine alıyorum, ve kız arkadaşıma hediye ediyorum. Teşekkürler Elif !

    YanıtlaSil
  11. O ipi nerden aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam eminönünden almıştı ama takı malzemesi satan yerlerde bulabilirsin

      Sil
  12. Ellerine sağlık Elif'cim artık şarj aletini kaybetmen mümkün değil:))

    YanıtlaSil
  13. mantıklı bir fikir olmuş. böylelikle kablo kopmaları riski azalır. :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş ellerinizesağlık :)

    yeni farkedip takibe aldım :) www.madamemine.com

    YanıtlaSil
  15. İlgi ile izledim. İzlerken de acaba yapabilir miyim diye baya bir düşündüm:)
    Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim
      Yapımı çok kolay kesinlikle yapabilirsiniz :)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş ben yapayım da yapmasana benimkiler bunu oyuncağa çevirirler. Sarj aletinden de olurum ;) eline sağlık

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...