24 Ağustos 2015 Pazartesi

Çekiliş Kazandım

Heybemdeki huzurun Desen Günlüğü ve Faber Castell 12'li çift taraflı (24 renk) kuru boya setini kazandım. Çarşamba günü Heybemdeki huzurdan mesaj aldım. Yedek talihli olarak kazandığımı asil talihlinin 18.00 kadar dönüş yapmaması halinde benim kazanacağımı yazmıştı. Bende o gün bekledim ve 18.00 sonra Heybemdeki Huzurdan mesaj geldi ben kazanmıştım çok mutlu oldum benim gibi boyama düşkünü için çok güzel bir hediye hemen iletişim bilgileri verdim ve Cuma günü kargom elimdeydi. Kardeşim almıştı kargoyu çünkü ben staj yapıyorum evde değildim. Çok güzel paketlenmişti. Küçük küçük süsler vardı üstünde çok beğendim. Paketin içi kadar dışı da çok güzeldi. Hatta hediyelerimin yanında küçük hediyeler bile vardı. Onları saklayacağım :)



İlk boyamamı kardeşim ile birlikte yaptık bile :)

Heybemdeki huzura tekrardan teşekkür ederim iyi ki çekilişe katılmışım ve iyi ki böyle güzel çekiliş yapmış.
Heybemdeki Huzuru ziyaret etmeyi unutmayım derim ben bir daha ki yazıda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın :)

9 yorum:

  1. Çok cici bir çekiliş olmuş, ne güzel yaaa...
    Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. Güle güle boyayin rengarenk olsun sayfalarınız :)

    YanıtlaSil
  3. Hediyelerin bir harika gule gule kullan ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun , güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Elifcigim yayinini yeni gordum. Ne kadar incesin :) Yeni eserlerini de dort gozle bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için yaptığım boyamaları sık sık paylaşacağım İyi Bayramlar :)

      Sil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...