7 Şubat 2018 Çarşamba

Bumkey (범키) – When I Saw You-----A Korean Odyssey OST Türkçe Çeviri


Bumkey (범키) – When I Saw You-----A Korean Odyssey OST Türkçe Çeviri




When I Saw You
Seni Gördüğümde  
neo maneul saenggakhago
Sadece seni düşünüyorum 
When I Love You
Seni Sevdiğimde 
Did You Miss Me
Beni Özledin Mi?
nae mami byeonhandaedo
Kalbim değişse bile
I Will
Özleyeceğim 
I Wish You Next uri moseup idaero
Keşke şu an yanımda olsan 
doragal su isseulkka
Geriye dönebilir miyim?
When I Saw You
Seni Gördüğümde
Always behind Of You(X2)
Her zaman arkandayım 

Close Your Eyes
Gözlerini Kapat
tteonaneun dwismoseupman
Arkanda bırak
When I Leave You
Seni terk ettiğim zaman 
Are You With Me
Benimle Misin?
sesangi uril miwohaedo
Dünya bizden nefret etse bile
I Will
Özleyeceğim
I Wish You Next uri moseup idaero
Keşke şu an yanımda olsan
doragal su isseulkka
Geriye dönebilir miyim?
When I Saw You
Seni Gördüğümde  
Always behind Of You (X2)
Her zaman arkandayım 
heurin gieok soge mudeodulge
Seni anılarıma gömeceğim
geu chueogeuro saragalge
Sadece o anılarla yaşayacağım
ne nunbit pyojeong
Gözlerini, yüzünü
geu modu ijhyeojindamyeon
Hepsini unutursam 
doragal su isseulkka
Geri dönebilecek miyim?
When I Saw You
Seni Gördüğümde
Always behind Of You(X2)
Her zaman arkandayım 

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...